REKLAMA
Znaleziono 3092 wyników
[Dolny Śląsk] Ścinawa planuje budowę Strefy Aktywności Gospodarczej artykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Ścinawa planuje budowę Strefy Aktywności Gospodarczej
Władze Ścinawy chcą utworzyć Strefę Aktywności Gospodarczej z prawdziwego zdarzenia, której zadaniem...
[Wrocław] Lokalizacja przyciąga mieszkańców do Angel Riverartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Lokalizacja przyciąga mieszkańców do Angel River
Dla ponad połowy klientów rynku nieruchomości lokalizacja stanowi kluczowe kryterium podczas zakupu...
Wrocław: Jaki ma być park Grabiszyński? Ruszają konsultacje projektu rewitalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Jaki ma być park Grabiszyński? Ruszają konsultacje projektu rewitalizacji
Magistrat będzie przyjmował przez kilkanaście dni uwagi co do zagospodarowania dwóch z sześciu stref...
Legnicki Kabewiak zmienia się w Letni Park Wodny. Za rok przyjmie 3 tysiące wypoczywającychartykuł
Pokaż artykuł
Legnicki Kabewiak zmienia się w Letni Park Wodny. Za rok przyjmie 3 tysiące wypoczywających
Ponad 26 milionów złotych. Tyle spółka Strefa Aktywności Gospodarczej zapłaci za modernizację blisko...
Etisoft Packaging System zostanie dłużej w Diamond Business Park Gliwiceartykuł
Pokaż artykuł
Etisoft Packaging System zostanie dłużej w Diamond Business Park Gliwice
Lider branży opakowań kartonowych do transportu – Etisoft Packaging System, przedłużył umowę najmu powierzchni magazynowej w Diamond Business Park Gliwice. Nowa umowa dotyczy powierzchni magazynowej klasy A, zlokalizowanej w największej hali kompleksu przy ulicy Leonarda da Vinci w Gliwicach.
Niemiecka firma Thermofin GmbH rozbudowuje swoją polską fabrykę w Złotoryi na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma Thermofin GmbH rozbudowuje swoją polską fabrykę w Złotoryi na Dolnym Śląsku
Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna z kolejną inwestycją. Spółka Thermofin Poland, należąca do niemieckiej firmy Thermofin GmbH, rozbudowuje za ponad 46 mln zł fabrykę urządzeń klimatyzacyjnych z aluminium i miedzi w Złotoryi, w województwie dolnośląskim. Zgodnie z deklaracjami zatrudnienie może znaleźć nawet 200 osób.
Powstaną nowe miejsca pracy w Legnicy. Innowacyjny produkt Winkelmann Foundation Screw ze wsparciem od LSSEartykuł
Pokaż artykuł
Powstaną nowe miejsca pracy w Legnicy. Innowacyjny produkt Winkelmann Foundation Screw ze wsparciem od LSSE
Winkelmann Foundation Screw, nowa spółka w globalnej Grupie Winkelmann, która w tym roku świętuje jubileusz 25-lecia działalności w Legnicy, rozwija się m.in. dzięki decyzji o wsparciu wydanej przez Legnicką Specjalną Strefę Ekonomiczną. Firma opracowała innowacyjne śruby fundamentowe, które mają szansę zrewolucjonizować sektor budowlany. Planowane inwestycje w najbliższych latach są szacowane na minimum 30 mln zł. To szansa na rozwój branży i powstanie wielu nowych miejsc pracy.
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Firma Glassolutions z Grupy Saint-Gobain zainwestuje 75 mln zł w rozbudowę fabryki w Małopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Firma Glassolutions z Grupy Saint-Gobain zainwestuje 75 mln zł w rozbudowę fabryki w Małopolsce
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzję o wsparciu w ramach programu Polska Strefa Inwestycji dla firmy Glassolutions należącej do Grupy Saint-Gobain. Firma jest jednym z wiodących producentów szyb zespolonych i przetwórców szkła budowlanego w Polsce i zamierza zainwestować 75 mln złotych w automatyzację zakładu produkcyjnego w Jaroszowcu. Projekt pozwoli zwiększyć zdolności produkcyjne przedsiębiorstwa, zredukować jego emisyjność i stworzyć nowe miejsca pracy.
Niemiecka firma Lenze zainwestuje około 13 mln zł w swoją polską fabrykę w Tarnowieartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma Lenze zainwestuje około 13 mln zł w swoją polską fabrykę w Tarnowie
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzję o wsparciu dla spółki Lenze-Tarnów. Program Polska Strefa Inwestycji pozwoli firmie rozbudować linie technologiczne w istniejącym zakładzie produkcyjnym w Tarnowie.
Pasażerowie na Dolnym Śląsku zyskali w 2023 r. lepszy dostęp do koleiartykuł
Pokaż artykuł
Pasażerowie na Dolnym Śląsku zyskali w 2023 r. lepszy dostęp do kolei
Nowe przystanki Mirków, Legnica Strefa, Świdnica Zawiszów, Boguszów Gorce Dzikowiec oraz reaktywowana do ruchu linia Świdnica-Jedlina Zdrój polepszyły dostępność do kolei w woj. dolnośląskim. Projekty zrealizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za ponad 150 mln złotych ze środków unijnych i budżetowych usilnie poprawiają warunki podróżowania koleją.
REKLAMA